piątek, 21 października 2016

Summer 2014


W dzisiejszym poście chciałabym się z wami pochwalić moją pierwszą zabawową sesją z koleżanką. Poszłyśmy na sesje, która odbyła się latem. Bardzo lubię ten klimat, gdzie przejeżdżając rowerem czy autem obok pola widzimy ogromną powierzchnie kukurydzy czy zboża (bardzo to upiększa naszą fotografie, a mnie jednocześnie jeszcze bardziej inspiruje do wszelkich działań z lustrzanka). 





Ważne  jest, aby nasza sesja miała już wcześniej jakiś zarys tego jak będzie miała wyglądać. Pomysłów miałam sporo. Od robienia zdjęć samych w zbożu  w błękitnej kwiecistej sukience, portrety dużo portretów oraz różnych poz, rekwizyty np. bańki mydlane itd takie szczegóły powodują naprawdę wiele tak jak wybór przemyślany miejsca do fotografowania jak w moim przypadku piękne plenery i motywy jeździeckie. Naprawdę miałam tyle pomysłów niestety nie wszystkie udało się zrealizować ze względu na pogodę. Kocham robić zdjęcia! <3 Niektóre ujęcia wyglądają jak screeny scen z jakiegoś wyreżyserowanego filmu też tak uważacie? ;) 


Bąbelki! :D







Towarzyszyły nam koniki!♥















Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję że spodobał się wam taki post. Piszcie w komentarzu jak wy robicie zawsze zdjęcia? 
Zapraszam do komentowania! :) 
Więcej moich zdjęć możecie zobaczyć na mojej stronie na facebook'u. (link na blogu po prawej stronie).;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogród/Garden