sobota, 21 stycznia 2017

Zima


Witam wszystkich obserwatorów i czytelników, których interesuję to co robię.


 Zima to czas kiedy wszystko jest szare, człowiekowi się jeszcze bardziej nic nie chce, to także okres 'depresyjny'. Ja też tak mam. Każdy z nas ma taki czasem stan w okresie ponurej pogody.


Dlatego wtedy staram robić coś co mnie pociesza i nie przytłacza...

Wstaję w weekend rano, biorę aparat, idę na spacer do lasu i uwalniam się od tych wszystkich złych chwil, ludzi... Fotografia to jest dla mnie wyskok z zamkniętego pudełka. To nie jest tylko moja pasja, ale robię to ponieważ czuję się znacznie lepiej. To mnie uszczęśliwia. Mam marzenia związane fotografią i wierzę że dam radę to spełnić!









NikonD90|f/5.6|125s|ISO-200|50mm|


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogród/Garden