sobota, 16 września 2017

Co lubię w jesieni?


Po samym tytule możecie się już domyślać o czym będzie ten wpis. Przejdźmy zatem do niego. :)

 W jesieni lubię bardzo siedzieć przy kominku, w salonie na kanapie i otulona kocem, pijąc herbatę.
W tej porze roku uwielbiam fotografować pajęczyny z pająkami, mgłę, krajobrazy, jelenie(Mieszkam przy parku krajobrazowego Promno). To także czas kiedy mamy halloween i możemy kroić dynie i robić z niej lampion przed dom lub na cukierki albo dekoracje czy cokolwiek do jedzenia np zupę, placki ziemniaczane z dyni (gorąco polecam) i kawałeczki dyni z pieprzem solą i czosnkiem zapiekane w piekarniku -kocham to jeść!!! To lepsze niż pizza :D Poważnie! ♥♥ Lubię w tym czasie motywować się do działania na różnych stronkach np ozdabianie białych świec jakimiś koronkami. ♥♥ Na zdjęcia sama znajduję pomysły. Uwielbiam fotografować naturę, zwierzęta. W tym roku będę pisała maturę więc się nie zdziwcie gdy dość długo mnie tu nie będzie. Jesień kojarzy mi się jeszcze z sweterkami z warkoczem♥♥ Jeśli mi się uda planuje zakup lustra do fotografowania i zastanawiam się nad zakupem nowego aparatu lub teleobiektywu i do makro. :) Dawno nie robiłam takich zakupów ^^ jeszcze czeka mnie zakup kart pamięci, bo potrzebuje z dość dużym miejscem na zdjęcia. Moje plany co do fotografii się nie zmieniły. Cały czas próbuję spełnić moje marzenia z fotografią. Planuję zrobić kurs fotograficzny z racji z tego, że mam 18 lat no prawie prawie 19 xD... Ale nie mówmy o tym bo nie lubie pisać o swoim wieku, bo nawet się nie cieszyłam z tego że  18 lat. Dużo robiłam zdjęć mojemu psu, które zobaczycie w tym poście na pewno. W tym roku bardzo podoba mi się styl jesienny połączony z retro(Te sweterki z warkoczem). Małymi krokami powstaję filmik mojej własnej produkcji! Jeśli nie możecie się doczekać to zapraszam was na moje social media, a szczególnie na fejsa! :D Napiszcie mi w komentarzu co wy lubicie w jesieni i jak się motywujecie do działania?! Chętnie poczytam. :)


                                          Dziękuję! Do zobaczenia w kolejnym wpisie! ;)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogród/Garden