czwartek, 28 grudnia 2017

Hej, dzis zaczne od pytania do Was:Czy tylko mi w wieku 18 lat tak szybko czas...? Mamy teraz zime2k17. Pamietam jak w szkole mowilam ze chcialabym juz swieta, a teraz juz 'swieta swieta i po swietach'... Nie bylo sniegu na wigilie, a tu prosze co o tej porze roku sfotografowalam. xD Wigilia minela mi super w gronie rodzinnym ♥. Mam nadzeje ze nastepna bedzie tez taka jak w tym roku. ;) Ostatnio odkrylam w sobie nowy talent. Jest to granie na keyboardzie. Mega mnie to wciaga. Caly dzien moge graac i grac.♥ Teraz nie wiem czy fotografia number one czy muzyka ale raczej na rowni beda haha♥♥♥ Planuje zrobic cos fajnego gdy tylko bedzie ladna pogoda. Niedlugo moja studniowka, a ja wciaz nie mam sukienki... ;c 
Mysle ze jak nic nie znajde w sklepie to u projektanta zalatwie kiecke.^^ Co do mojego fotografowania podobno ludzie, ktorzy mnie znaja mowia ze robie coraz lepsze zdjecia, moze maja racje, moze nie. Ja siebie nie umiem ocenic, wole robic swoje i isc do przodu zeby spelnic swoje marzenia. Jesli sie komus podoba co robie to bardzo mi milo jesli tak jest, zrozumiem kazde hejty na temat zdjec ale uwazam ze kazdy zasluguje na szanse spelnienia siebie jesli ktos kocha robic zdjecia czy grac na instrumencie to kazdy powinien miec ta szanse na bycie zauwazonym. Zrobie post w podziekowaniu Wam bo na moim instagramie wybilo ♥♥♥♥1,200 followers!!!!!!!!!!!!!!


♥♥♥♥DZIEKUJE!♥♥♥♥









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogród/Garden