poniedziałek, 7 stycznia 2019

PODRÓŻ W POLSKIE GÓRY! CO ZWIEDZAŁAM? ZAPRASZAM DO MOJEJ MAŁEJ RELACJI!!! :D




                    Siemka wszystkim których to interesuję i czytają to! Mega mi miło! :D






Wracając do mojego tytułu o podróży w góry... Już zaczynam Wam opowiadać! ;)
Podróż ta była naprawdę zwykłym spontanicznym wypadem ze znajomymi, których nie znałam oprócz jednej osoby. Mieszkaliśmy w ładnym apartamencie 'Muflonik' , z kuchnią, salonem, łazienką i trzema pokojami.Chciałam zrobić vlog, ale mój aparat jest stary i niedługo z prezentu świątecznego kupuję nowe body! Następnie pojechaliśmy zobaczyć miasto i tak zleciał jeden dzień.  Drugiego dnia pojechaliśmy do Rezerwatu przyrodniczego. Nigdy nie byłam w tej części gór.  Szkoda, ze tak mało   chodziliśmy po górach...


                                     Zdjęcia z rezerwatu przyrodniczego teraz wam pokaże! 






  



                     
  3 dzień ! 

Odwiedziliśmy Karpacz i widziałam Górę Śnieżkę,
najwyższy szczyt Karkonoszy oraz Sudetów, jak również Czech, województwa dolnośląskiego, a także całego Śląska. Najwybitniejszy szczyt Polski i Czech. Jego oficjalna wysokość bezwzględna to 1602 m n.p.m! 





                                                                                      Ta WOLNOŚĆ........................! <3




















                                                                                                                                                                   
To by było wszystko odnośnie tego wyjazdu! ;)
Więcej moich zdjęć znajdziecie pod tymi linkami :
Facebook here!  - Like!
https://www.instagram.com/rze_tem/  - Zaobserwuj !
https://500px.com/maniakofoto- Obserwuj mnie tez tam! :>

Do następnego postu! Miłego dnia dla wszystkich! ^^
Pytanie do Was, napiszcie co wy robiliście w Sylwestra? Chętnie poodpowiadam na komentarze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogród/Garden