niedziela, 17 czerwca 2018

Galeria !

W dzisiejszym poście chce Wam pochwalić się, że zaczęłam promować stronę pewnej agroturystyki. Nazywa się 'Modrzewiowe Wzgórze'. Jest tam zakładka z moimi fotografiami. :)  Znajdują się tam ujęcia krajobrazów, natury, i zwierząt. Są bardzo emocjonalne i artystyczne, więc jeśli jesteś też pasjonatem fotografii jak ja lub natury to powinno Cię to zainteresować. 
⇒⇒⇒⇒⇒⇒⇒Moja Galeria ⇐⇐⇐⇐⇐⇐⇐⇐KLIK................KLIK .....................KLIK 💓




W moim życiu ostatnio dużo się dzieje... Pozytywnie i negatywnie. Ostatnio miałam okazję zdobyć swoja pierwszą prawdziwą prace i 
muszę trochę temu poświecić czasu, także bądzcie cierpliwi i wyrozumiali. Jak większość z was wie że fotografia to moja największa
pasja ale też zaczęłam się interesować filmem i muzyką. :) Na snapchacie mogliście widzieć, że coś tam z tym robię. Wybrałam szkole 
policealną i zaczynam spełniać moje marzenia! :) 
 
Za kilka dni dodam post o czymś o mnie związanym ze zwierzętami. :) 
Biorę się na grubo do roboty! :D 

Wbijaj na insta: https://www.instagram.com/rze_tem/ i napisz pod tym postem Które zdjęcie Ci się spodobało najbardziej? <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogród/Garden