poniedziałek, 25 czerwca 2018

Wroclawlove pojechałam do AFRYKARIUM I ZOO!!!!

 Dzisiaj o 5 wstałam, żeby zdążyć pojechać na pociag w Poznaniu na 7 . Pojechałam z moim aparatem (Nikusiem) by porobić coś wyjątkowo pięknego i udało się ! ! ! :) Zobaczyłam romantyczne miejsca, gdzie każda dziewczyna powinna choc raz w życiu spedzić swój dzień ze swoim chlopakiem! Moim jednym z ulubionych miejsc w tym Zoo jest właśnie to na ujęciu sfotografowanym prze ze mnie. Dlaczego to? Przecież dla chlopaka to tylko trochę zieleni i tyle. Tak naprawde dla dziewczyny miejsce ma znaczenie, jeśli zalezy jej NAPRAWDE na tb powie że wszedzie gdzie ją zabierzesz jest pieknie, lecz oczekiwania są nieco inne. No ale czemu to miejsce wybrałam? Ponieważ kocham Wierzby, wyglądaja przpieknie, a przede wszystkim bardzo ROMANTYCZNIE! Jeśli zabierzesz swoją dziewczyne tu własnie i zrobicie sobie w tym miejscu zdjecie, to ta dziewczyna bedzie widziec w tobie cos większego ( chłopaka z horyzontem, a nie jakiegoś nie okszesanego buraka). Piekno jest wokol nas! Chocby na tej fotografii! Uwazam że tego typu miejsca są mega dobra alternatywą! :) Dlatego od razu moje oko złapało to ujecie! :) Szkoda tylko, że nie można było tam wejsc do tego drzewa i sb posiedzieć pod tą Wierzba..... Ale widok zapiera wdech w sercu i nie mogłam odejść obojetnie od tego!





Kolejnym miejscem nad którym uwielbiam siedzieć godzinami jest jezioro! W tym ujęciu jest to mały stawik z kaczkami ! Jest tu bardzo klimatycznie i myśle, że też w takim miejscu twój dzień stanie się jak najbardziej udany! ;)


Miejscem numerem jeden na udaną randkę jest to! Kocham takie miejsca! Są przepiękne, a zarazem pozwalają oderwać Ci się od szarej rzeczywistości i kolejny plus jest taki, że nie robisz tego sam, a z osobą, którą kochasz i która robi to samo z tobą! To jest piękne! :) Chciałabym, żeby kiedyś ktoś mnie tu zabrał, dziś byłam sama, ale było warto! Magiczne miejsca no i te kolorowe rybki..... :)







































Dziękuje za obejrzenie! :) 
Zaobserwuj mój instagram jeśli podoba Ci się co robie : https://www.instagram.com/rze_tem/
Papatki :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogród/Garden